• Persoonlijke begeleiding
  • 24/7 service
  • Snelle levering

Webshop


Hier vindt u alle veel gestelde vragen omtrent onze webshop.

Bestellen en betalen

U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren, zolang u nog niet betaald heeft.

Heeft u uw bestelling al geplaatst en wilt u nog iets wijzigen of annuleren? Dat kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem zo snel mogelijk telefonisch of per chat contact met ons op. 

Indien uw bestelling wel al verzonden is, kunnen we helaas niets meer wijzigen of annuleren. Stuur uw bestelling terug en plaats een nieuwe bestelling.
Het is mogelijk om uw bestelling af te ronden met de volgende betaalmethoden:
  • iDEAL
  • Creditcard
  • Overboeking
  • Bancontact
  • SOFORT Banking

Mijn iDEAL betaling is niet gelukt
Heeft u via iDEAL betaald, maar twijfelt u of de betaling goed is gegaan?
Controleer of wij geld van uw rekening afgeschreven hebben.
  • Is er geld afgeschreven en heeft u geen bestelbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op via de chat of via webshop@totalcaregroep.nl
  • Is er niks van uw rekening afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en hebben wij uw bestelling niet ontvangen. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen.
Mijn creditcard betaling is afgekeurd
Indien uw creditcard betaling niet gelukt is, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen en hierbij kiezen voor een andere betaalmethode.


U kunt uw bestelling plaatsen, door allereerst het artikel wat u wilt in uw winkelmandje te plaatsen.
Onze webshop is ingedeeld in verschillende productgroepen, om het vinden van het juiste product te vergemakkelijken. Daarnaast is het ook mogelijk om via de zoekbalk bovenaan de website te zoeken naar een product.
Zodra u het product gevonden heeft, kunt u deze via de product pagina toevoegen aan uw winkelmandje. Vervolgens kunt u het aantal aanpassen, direct klikken op 'naar de kassa' of bovenaan op 'doorgaan met winkelen' klikken. 

Wanneer u alle gewenste producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kunt u op 'naar de kassa' klikken. Indien het de eerst keer is dat u een aankoop via onze webshop doet, kunt u een account aanmaken. Wilt u dit niet? Dan klikt u simpelweg het vinkje aan bij 'Geen klantaccount aanmaken'. Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen en worden uw gegevens automatisch aangevuld. Zodra u op 'verder' klikt, kunt u uw betaalmethode en verzendwijze kiezen. Indien u opmerkingen heeft, kunt u deze ook hier noteren. Na het bevestigen wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina en rond u uw bestelling af door te betalen.

Indien u vragen heeft of tegen problemen aanloopt, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bezorging

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met de track & trace code van uw pakket.
Heeft u na één werkdag nog geen e-mail met track & trace code van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Wanneer u uw bestelling op werkdagen voor 15:00 uur plaatst, dan zal deze dezelfde werkdag verzonden worden*. 

Op het moment dat uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met track & trace code. Wij verzenden met PostNL en zij informeren u via de track & trace code op welke datum en tijdstip zij uw pakket komen leveren. 

* De levertijd kan soms afwijken. Op de product pagina kunt u de levertijd per product zien.
Alle informatie omtrent de verzending en retournering van webshop aankopen, vindt u op deze pagina.

Ruilen of retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over uw aankoop en deze wilt ruilen of retourneren. U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te melden dat u een artikel wilt ruilen of retourneren.
Ruilen
Indien u een artikel wenst te ruilen, kunt u dit bij - het terugsturen van uw huidige artikel - kenbaar maken op de achterkant van de pakbon. Zodra wij uw retour ontvangen hebben, zullen wij het vervangende artikel toesturen. Mocht er een prijsverschil zitten tussen de te ruilen artikelen, zullen we dit in rekening brengen of het resterende bedrag crediteren.
Retourneren
Bij het retourneren van uw bestelling, zullen wij contact met u opnemen zodra wij uw retour ontvangen hebben. Hierbij zullen we het aankoopbedrag crediteren. Dit zal binnen enkele werkdagen terug op uw rekening staan.
Let op: voordat u een artikel ruilt of retourneert, dient u te controleren of deze aan onze retourvoorwaarden voldoet.