Algemene vragen - verneveling
Een vernevelaar is een apparaat wat ervoor zorgt dat een medicijn omgezet wordt in nevel. Hierdoor kan het medicijn makkelijker en dieper opgenomen worden in uw longen/luchtwegen. Op onze pagina over verneveltherapie vindt u uitgebreide uitleg over de therapie in het algemeen.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/wat-is-vernevelen/
Afhankelijk van het voorschrift van uw arts is het mogelijk dat u één of meerdere keren per dag moeten vernevelen.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/hoe-lang-duurt-het-vernevelen/
De duur van een vernevelbeurt is afhankelijk van het soort medicijn, maar ligt gemiddeld tussen de 5 en 20 minuten.
Het is belangrijk om na iedere vernevelbeurt de vernevelkamer en mondstuk/masker af te spoelen met lauwwarm water en goed te drogen voor het volgende gebruik. Het apparaat en de slang kunt u afnemen met een vochtige doek.
https://www.totalcaregroep.nl/verneveling/algemene-vragen-verneveling/moet-ik-het-vernevelapparaat-en-accessoires-schoonmaken
Om een vernevelaar te mogen leveren, hebben wij een aanvraag van uw (huis)arts nodig.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/hoe-kan-ik-een-vernevelapparaat-krijgen/
Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij contact met u op voor de levering van een vernevelaar.
U heeft de vernevelaar in bruikleen van Total Care. Als u het apparaat niet meer nodig heeft, kunt u contact opnemen met onze customer support via 013-531 35 35, info@totalcaregroep.nl of via de chat voor het maken van een afspraak voor het ophalen van het apparaat.
https://www.totalcaregroep.nl/verneveling/algemene-vragen-verneveling/ik-gebruik-mijn-vernevelaar-niet-meer-wat-moet-ik-doen
U ontvangt jaarlijks bericht vanuit Total Care voor een jaarlijkse controle van de vernevelaar. U ontvangt tijdens deze jaarlijkse controle ook nieuwe accessoires.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/hoe-vaak-wordt-het-apparaat-gecontroleerd/
Als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met de leverancier via 013 - 531 35 35, info@totalcaregroep.nl of via de chat.
https://www.totalcaregroep.nl/verneveling/algemene-vragen-verneveling/ik-heb-een-klacht-over-een-product-waar-kan-ik-deze-indienen
Ook kunt u via onze contactpagina een klachtenformulier invullen.
Om nabestaanden in deze vervelende situatie zo goed mogelijk te helpen kan het overlijdensbericht telefonisch via 013 - 531 35 35 of per e-mail (info@totalcaregroep.nl) aan Total Care worden doorgegeven. Samen met de nabestaande plannen we een moment voor het ophalen van het apparatuur.
https://www.totalcaregroep.nl/verneveling/algemene-vragen-verneveling/hoe-kan-een-nabestaande-een-overlijden-doorgeven
Als u bent verhuisd kunt u uw adreswijziging doorgeven via dit formulier.
https://www.totalcaregroep.nl/verneveling/algemene-vragen-verneveling/ik-ben-verhuisd-moet-ik-total-care-hiervan-op-de-hoogte-stellen