Apparaat - verneveling
Wanneer er geen nevel uit de vernevelaar komt, kan dat verschillende redenen hebben. Hiervoor kunt u het beste onderstaande handelingen uitvoeren:
Komt er nog steeds geen nevel uit de vernevelaar, dan doet u er verstandig aan om contact op te nemen met onze customer support via 013 - 531 35 35, info@totalcaregroep.nl of via de chat. We helpen u graag verder.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/er-komt-geen-nevel-uit-het-apparaat/
- Haal de slang los van de vernevelaar en zet de vernevelaar aan. Duw uw duim tegen de uitlaat van de vernevelaar. Voelt u de druk opbouwen, dan werkt het apparaat naar behoren.
- Vervolgens doet u er verstandig aan om de vernevelkamer met lauwwarm door te spoelen. Er is mogelijk residu van de medicatie achtergebleven in de sproeikop van de vernevelkamer.
De accu heeft een tijdelijke storing. Reset de accu zoals hieronder beschreven.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/alle-led-lichten-van-mijn-pari-mobile-s-knipperen/
- Schakel de vernevelaar uit
- Haal de oplaadbare accu los van de vernevelaar
- Wacht minstens 10 minuten voordat u de oplaadbare accu weer aansluit
Is het probleem nog niet verholpen? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt contact met ons opnemen via 013 - 531 35 35, info@totalcaregroep.nl of via de chat.
Voor een optimale werking is het van belang dat u de onderdelen goed schoonmaakt. Mocht het probleem toch aanhouden of verergeren, neem dan contact met ons op.
https://www.totalcaregroep.nl/veelgestelde-vragen/verneveling/de-verneveltijd-neemt-toe