Bestellen en betalen
U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren, zolang u nog niet betaald heeft.
https://www.totalcaregroep.nl/webshop/bestellen-en-betalen/kan-ik-mijn-bestelling-wijzigen-of-annuleren
Heeft u uw bestelling al geplaatst en wilt u nog iets wijzigen of annuleren? Dat kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem zo snel mogelijk telefonisch of per chat contact met ons op.
Indien uw bestelling wel al verzonden is, kunnen we helaas niets meer wijzigen of annuleren. Stuur uw bestelling terug en plaats een nieuwe bestelling.
Het is mogelijk om uw bestelling af te ronden met de volgende betaalmethoden:
https://www.totalcaregroep.nl/webshop/bestellen-en-betalen/welke-betaalmethoden-zijn-er-mogelijk
- iDEAL
- Creditcard
- Overboeking
- Bancontact
- SOFORT Banking
Mijn iDEAL betaling is niet gelukt
https://www.totalcaregroep.nl/webshop/bestellen-en-betalen/wat-doe-ik-als-mijn-betaling-mislukt-is
Heeft u via iDEAL betaald, maar twijfelt u of de betaling goed is gegaan?
Controleer of wij geld van uw rekening afgeschreven hebben.
Controleer of wij geld van uw rekening afgeschreven hebben.
- Is er geld afgeschreven en heeft u geen bestelbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op via de chat of via webshop@totalcaregroep.nl
- Is er niks van uw rekening afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en hebben wij uw bestelling niet ontvangen. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen.
Mijn creditcard betaling is afgekeurd
Indien uw creditcard betaling niet gelukt is, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen en hierbij kiezen voor een andere betaalmethode.
U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen en hierbij kiezen voor een andere betaalmethode.
U kunt uw bestelling plaatsen, door allereerst het artikel wat u wilt in uw winkelmandje te plaatsen.
https://www.totalcaregroep.nl/Webshop/Bestellen-en-betalen/Hoe-kan-ik-een-bestelling-plaatsen
Onze webshop is ingedeeld in verschillende productgroepen, om het vinden van het juiste product te vergemakkelijken. Daarnaast is het ook mogelijk om via de zoekbalk bovenaan de website te zoeken naar een product.
Zodra u het product gevonden heeft, kunt u deze via de product pagina toevoegen aan uw winkelmandje. Vervolgens kunt u het aantal aanpassen, direct klikken op 'naar de kassa' of bovenaan op 'doorgaan met winkelen' klikken.
Wanneer u alle gewenste producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kunt u op 'naar de kassa' klikken. Indien het de eerst keer is dat u een aankoop via onze webshop doet, kunt u een account aanmaken. Wilt u dit niet? Dan klikt u simpelweg het vinkje aan bij 'Geen klantaccount aanmaken'. Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen en worden uw gegevens automatisch aangevuld. Zodra u op 'verder' klikt, kunt u uw betaalmethode en verzendwijze kiezen. Indien u opmerkingen heeft, kunt u deze ook hier noteren. Na het bevestigen wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina en rond u uw bestelling af door te betalen.
Indien u vragen heeft of tegen problemen aanloopt, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wanneer u alle gewenste producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kunt u op 'naar de kassa' klikken. Indien het de eerst keer is dat u een aankoop via onze webshop doet, kunt u een account aanmaken. Wilt u dit niet? Dan klikt u simpelweg het vinkje aan bij 'Geen klantaccount aanmaken'. Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen en worden uw gegevens automatisch aangevuld. Zodra u op 'verder' klikt, kunt u uw betaalmethode en verzendwijze kiezen. Indien u opmerkingen heeft, kunt u deze ook hier noteren. Na het bevestigen wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina en rond u uw bestelling af door te betalen.
Indien u vragen heeft of tegen problemen aanloopt, kunt u altijd contact met ons opnemen.